En kärleksförklaring

Städa, plocka, rensa. Det känns som jag har saker överallt just nu! I Ljungby, Halmstad, Kalmar och på Öland. Sitter i mitt rum och rensar ut massa skit jag sparat på, så hittar jag ett tal till mig. Ett tal till mig när jag fyllde 20 år som Sofia skrivit och när jag läste sista stycket kom tårarna: 

Du är för mig den bästa systern man kan tänkas kunna ha. Du vet vad jag tänker. Du har samma minnen som jag. Du har sett vad jag har sett och det är bara vi som kan förstå. Jag kommer aldrig släppa taget om dig. Jag är så lycklig att du finns. 


Vilken kärleksförklaring. Älskar dig min fina, underbara syster <3



Alltid min bästa vän :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0