Heldag med syster & hemresa

När man inte ses så ofta får man passa på när man är hyfsat nära. Under lördagen kom Sofia till Uppsala. Vi gick på stan, åt lunch och fikade. Bara hade mysigt och hade det bra.
 

Söndagen bestod av hemresa. Buss och flyg för att sedan ha det skönt hemma i Kalmar innan jag och Anton åkte bil till Ljungby. Äta mat, fika, bada i spabadet och umgås med systrarna och mamma, för att sen ha en kväll framför tv med Anton. En skön slapp-dag.
 
Måste också berätta om mammas första kommentar i bilen hem från flygplatsen när jag berättade om champange-galoppen (och ja det är fortfarade mousserat vin). "Känns det inte lite jobbigt att hälla ut all dricka, blir man inte lite smålännig och vill dricka upp det?". Haha, som om hon läst mina tankar jag inte själv fattade, men som jag skrev om (se tidigare inlägg) kunde vara anledningen till att jag var värdelös på att spruta champangen (MOUSSERAT VIN)
 
Gå i pyjamasbyxor och tofflor mitt på dagen, det får man ibland! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0