Helgen och rastlösheten

Blev en lång vistelse i Halmstad. Blev lite längre än vad som var planerat men så länge jag gör det jag ska i skolan så tycker jag att jag är värd det. 

Haft en del rastlös-frustrationsproblem i några dagar. Jag blir tokig om jag inte kan sysselsätta mig och gärna har flera saker i huvudet samtidigt (så länge inredning är långt borta, gällande det blir det för mycket även om jag bara har det att tänka på). Jag har ändå gjort saker hela tide... jag har skrivit på mina arbeten, läst forskningsartiklar (som tar mycket tid och energi), läst min romanbok (som snart är slut, hjälp vad gör jag då för att fördriva tiden?!), jag har umgåtts med folk, gått promenader, fixat med massa saker mellan himmel och jord! När man inte kan "bara" kolla på tv utan måste göra något annat samtidigt för att det typ kliar i kroppen ja då är det illa. Kanske är det tankar om att jag har andra viktigare saker jag kan göra som spökar, vad vet jag.. Nu tänkte jag försöka se ett HELT serieavsnitt.. På 15 min, det måste jag ju klara av..
Njuter i solen med min bok medans Anton står och slår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0