Lägenheten och flytten

Igår var jag i Växjö och hämtade ut nycklarna och bar in mitt första lass. Åh vad jag älskar min nya lägenhet! Utsikten man möts av är så fin. Till höger om utsikten har jag en handelsträdgård, till vänster har jag skog med promenadstråk och vetskap om sjön bakom, och rakt fram har jag parken och slottet. Det är så vackert. Badrummet fick jag helt iordning och organiserat i köket (i den mån jag kan innan massa mat kommer). "Stora rummet" är inte så stort, men jag ska lyckas få plats med allt på något sätt. Dock insåg jag att en del inredningsdetaljer kan behöva att anpassas efter antenn- och internetuttaget. Idag blir det sista packning och städning i min lägenhet i Ljungby, sen beger jag mig till Halmstad för imorn är det någon som fyller år. 

Lägenheten 

Närmsta vägen upp var inte bäst med kartonger... 

Vänster- Mitten-Höger

Tillbaka i regnet i Ljungby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0