LCC handtvålen

Har gått över till att börja använda LCC:s produkter. De är helt fantastiska! Ansiktsprodukterna jag använder är rengöringskrämen och dag/nattkrämen. Mina röda utslag är helt borta. Trodde aldrig att det skulle hända efter alla olika märken jag testat, helt otroligt! 

I förra veckan lanserades handtvålen men en lyxig förpackning och härlig doft. Köpte det till mamma och pappa i present och måste erkänna att jag är lite avundsjuk. Så det står på min önskelista nu. Har en handtvål som jag måste ta slut på innan jag får unna mig en LCC handtvål, vilket kommer ta evigheter. Men den som väntar på något gott..

Se så fint och gott luktar det också! Bilden är tagen från lowngripcarecolor på instagram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0