Fullt upp i vardagen

Dagarna går så fort när jag jobbar. Det är full rulle på jobbet och när jag kommer hem är det middag, småfix och ev. en promenad som jag hinner med. Är rätt trött på kvällen dessutom så somnar som en stock. Gjorde en ny rätt idag som var... Intressant i smakerna. Har aldrig smakat något liknade. Det var inte äckligt utan bara ovanligt, men inte det bästa jag ätit heller, så ja intressant smak helt enkelt. Det var en vegetarisk rotfrukt-lök-svamp-tomatsås och spagetti. Recept hämtat från ett icablad och är en variant på spagetti och köttfärssås. Blir kanske ett inlägg om det, om någon skulle vilja testa. Nu är klockan nio och dags att göra sig iordning för sängen och läsa lite bok. Ikväll är det dessutom fest precis utanför mig så lär få somna till dunka-dunka- musik. Tur jag inte är så känslig för sånt.

Från första dagen på praktiken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0