Långt vs. Kort hår

Kollade lite på gamla bilder och hittade en bild jag tog innan jag åkte till frisören för att klippa av håret. Kan inte fatta att jag haft så långt hår. Jag saknar det lite ibland. Kändes lättare att fixa till det och gömma skitigt/fett hår eller när jag vaknade och det stod åt alla håll. Sen saknar jag att inte kunna fläta håret... Däremot är det jag har nu mycket mer praktiskt och lättare att sköta om. Jag behöver inte borsta håret varje kväll och sätta upp det (för att inte lägga mig på det). Det går mycket fortare att tvätta håret och torka det, sen går det inte åt lika mycket balsam. Jag känner mig vuxnare och sparar tid på att slippa bry mig om håret. Vi får väl se vad jag gör med det nästa gång. 
Innan

Efter

Mycket fräschare och mer jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0