Det lilla i livet

Känt mig lite som  en hemmafru idag, bra eller dåligt? Det vet jag inte men duktig känner man sig! Började dagen med att stryka mina kläder och slänga in sängkläderna i tvättmaskinen. Efter en god frukost och lugn o ro i huset, tog jag en promenad i skogen. Första gången på evigheter, EVIGHETER! Men så skönt att känna kroppen få arbeta lite, musiken i öronen och tankarna som sprudlar fritt. Och tänkte det gjorde jag! Det ena ledde till det andra och det fanns inget stopp. Hade kunnat skrivit säkert fyra olika långa blogginlägg men hann inte tänka klart om ett ämne förrän jag gled in på nästa. Ska nog skriva något tänkvärt i alla fall, få se vilket jag väljer. Hämtade sedan minsta systern i skolan, handlade, hängde upp tvätt och bakade bröd. Jag gjorde Hälsolimpan som jag skrivit om förut, men gjorde om lite i receptet och det blev ännu bättre! Inga aprikoser och mer nötter/frön. Ikväll ska jag unna mig ett fotbad, äta mitt goda bröd, ev. en sväng till KM och avslutningsvis somna i nytvättade lakan, UNDERBART!

Älsklingen är så söt när han sover<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0